ماجرا جالب( شلوار)*شهرعشق*
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ماجرا جالب( شلوار)*شهرعشق*
نوشته شده در شنبه 24 ارديبهشت 1390
بازدید : 1604
نویسنده : امير محمدي

موقعی من رسیدم که هیچ کدوم از دو طرف خسارت ندیده بودن فقط شلوار موتوری به اندازه خیلی کمی شکافته شده بود و با داد وبیدا می گفت باید پول شلوار م  را بهم بده موضوع تا جایی کشیده شد که پلیس هم اومد  پلیس هم بهشون گفت بابا اگه خواسته باشم هردو تون جریمه می کنم و موتوری هم گواهینامه نداشت پلیس می گفت جریمه از چندین شلوار بیشتره باهم مصالحه کنید و برید اما موتوری از خر شیطون پایین نمی اومد و می گفت من پول شلوارم می خوام خلاصه با وساطت مردم پول شلوار پرداخت شد اما نکته جالب این داستان حالا که شخص راننده ماشین پول شلوار به موتوریه داد اون به موتوریه گیر داد که من پول شلوار بهت دادم و شلوار که تن تو هست مال منه 13.gifباید در بیاری و شلوار بهم بدی 07.gif10.gif05.gifآقا همه از رندی این فرد  هم  می خندیدن  و هم تایید می کردند  عجب اوضاعی شده بود حسابی شیر تو شیر شده بود موتوری تو دوراهی مونده بود حماقت از سر و صورتش می بارید خیلی چهره اش خنده دار شده بود آخرش هم موتوری هم مجبور شد که لخت نره خونه نصف پول شلوار را دوباره برگردونه 05.gif




:: برچسب‌ها: ماجرا جالب( شلوار)*شهرعشق* ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: